Δηλώστε το μάθημά σας εδώ, ή στείλτε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση opencourses [ at ] noc.uoa.gr .
Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον εκπρόσωπο του τμήματός σας, ο οποίος αποτελεί το συνδετικό κρίκο με την ομάδα υλοποίησης του έργου.
1 | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας | Βασιλική Μητσικοπούλου |
2 | Βιολογίας | Σκαρλάτος Ντέντος |
3 | Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας | Αργυρώ Μουστάκη |
4 | Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας | Χριστίνα Αλεξανδρή |
5 | Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος | Γεώργιος Σκιάνης |
6 | Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία | Αντιγόνη Παρούση |
7 | Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης | Κωσταντίνος Μουρλάς |
8 | Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού | Κωνσταντίνος Καρτερολιώτης |
9 | Θεατρικών Σπουδών | Αικατερίνη Διαμαντάκου |
10 | Θεολογίας | Ιωάννης Παναγιωτόπουλος |
11 | Ιατρικής | Ανδρέας Λάζαρης |
12 | Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας | Κάρλος Αλμπέρτο Κρίδα Άλβαρεθ |
13 | Ιστορίας και Αρχαιολογίας | Γεώργιος Βαβουρανάκης |
14 | Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας | Γεώργιος Μικρός |
15 | Κοινωνικής Θεολογίας | Βασίλειος Γαϊτάνης |
16 | Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης | Μανώλης Πατηνιώτης |
17 | Μαθηματικών | Ευάγγελος Ράπτης |
18 | Μουσικών Σπουδών | Αναστασία Γεωργάκη |
19 | Νομικής | Γιώργος Γιαννόπουλος |
20 | Νοσηλευτικής | Κωσταντίνος Μπίρμπας |
21 | Οδοντιατρικής | Παναγιώτης Λαγουβάρδος |
22 | Οικονομικών Επιστημών | Στέλιος Κώτσιος |
23 | Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης | Αλέξανδρος Σταμάτιος Αντωνίου |
24 | Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών | Λάζαρος Μεράκος |
25 | Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης | Χαράλαμπος Κουταλάκης |
26 | Σλαβικών Σπουδών | Πανανός-Φίλιππος Σοφούλης |
27 | Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών | Ιωάννης Μάζης, Ιωάννης Σαριδάκης |
28 | Φαρμακευτικής | Παναγιώτης Μαράκος |
29 | Φιλολογίας | Ανδρέας Μιχαλόπουλος |
30 | Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | Ζαχαρούλα Σμυρναίου |
31 | Φυσικής | Έκτορας Νισταζάκης |
32 | Χημείας | Αθανάσιος Τσεκούρας |
33 | Ψυχολογίας | Αλεξάνδρα Οικονόμου |